12000 pezzi di vetru fotovoltaicu solare furnisce energia elettrica pulita stabile per l'Ovale Naziunale di pattinaggio di velocità.

Avà l'Olimpiadi Invernali di Pechino sò tenuti cum'è un focu furioso, l'Ovale Naziunale di Pattinaggio di Velocità attira l'attenzione di parechje persone.A causa di u so aspettu architettonicu unicu, a ghjente hà chjamatu ancu "A Cinta di Ghiaccio".

nutizie 1

U muru di cortina di vetru curvatu in forma di nastri, hè divisu in 12000 pezzi di vetru fotovoltaicu solare blu scuru.Questu ùn solu dimustrava a bellezza architettonica, ma ancu avè un rendimentu elettricu elevatu.

U 12000 pezzi blu scuru di vetru fotovoltaicu Solar hè cupertu da tecnulugia speciale, chì cuntene metalli.Rifleterà u culore luminoso di u metale sottu a luce di u sole.

I pezzi 12000 vetru solare fotovoltaicu chì muntatu nantu à u tettu di a custruzzione, custituiscenu un inseme sanu di sistema di generazione fotovoltaica d'integrazione di edifiziu, furnisce l'energia elettrica pulita stabile per l'Oval Naziunale di pattinaggio di velocità.

nutizie 2


Tempu di Postu: Feb-16-2022