Qualessu tipu di vetru hè adattatu per a partizione?

U rendiment di vetru hè eccezziunale, soprattuttu in u campu di l'architettura, pò esse usatu in diversi lochi.In a decorazione di l'internu, i vitrali è u vetru fusu ponu furnisce diversi stili.In u locu induve bisognu di prutezzione di a sicurità persunale, u vetru temperatu è u vetru laminatu hè a prima scelta.Sè bisognu di aghjustà a luminosità è prutegge a privacy persunale, u vetru ghiacciatu è u vetru commutabile hè convenientu è durable per sceglie.

Allora per a partizione, chì tipu di vetru hè adattatu?Seguite sò i piani diffirenti.

1 Vetru float normale.U vetru float chjaru anu una forte permeabilità, mostra a brevità di u vetru è a lucidità in a custruzzione.

2 Vetru d'arte tintatu.U vetru di l'arti anu un sensu superiore di a realità, quandu s'utilice in a partizione, ponu creà atmosfera sfarente cù a trasparenza di vetru.In u spaziu simplice è eleganti, u vetru di l'arti tintatu hè u materiale impurtante chì mostra l'exquisita è meticulosa.

3 Vetru sabbiatu.U vetru sabbiatu puderia dimustrà a bellezza vaga cù mudelli è imaghjini boni. Paragunatu à l'altri parti chjaru, ponu lascià una impressione diversa liberamente.

4 Vetru crepatu.Dopu à crash, u vetru temperatu mostra a fissura naturali.Per integrà u vetru rottu cù a cola, poi diventate u vetru cracked.Ogni fissura nantu à u vetru cracked sò sfarenti, lasciate l'impressione visuale speciale.

Nurmalamenti i quattru tipi di vetru sopra sò a scelta principale per esse usata in a partizione.Per u mutivu di sicurità, più è più persone sceglienu vetru temperatu è vetru laminatu cum'è a partizione.Allora i quattru tippi di vetru sopra seranu fatti in vetru temperatu o vetru laminatu prima di a stallazione.Ùn solu uttene l'effettu esteticu è perseguite l'individualità, ma ancu prutegge a sicurità persunale contru u vetru rottu.

Qualessu tipu di vetru sceglite per a partizione in a vostra stanza o l'uffiziu?Benvenuti à cuntattateci per parlà di più!

partition (1)


Tempu di post: Jul-12-2022